Uw winkelwagentje

FAQ

  • Kan ik een abonnement afsluiten?

    Een abonnement afsluiten kan, maar is absoluut geen verplichting. Plaats je graag een lopende bestelling om je geen zorgen meer te hoeven maken over de komende weken, dan kan je kiezen voor een abonnement, dat steeds kan worden opgezegd, gewijzigd of gepauzeerd.

    Hoe? Log in, klik naast het gerecht of in je winkelmandje op de knop "abonneer en bespaar!". Kies je leverfrequentie en reken af. Onder "Mijn account" > "Manage Subscription" kan je steeds je lopende bestelling terugvinden, wijzigen, pauzeren of stopzetten.

  • Ik ben zwanger, mag ik Fuel Food eten?

    Raadpleeg uw arts of specialist m.b.t. de informatie omtrent welke ingrediënten je niet mag eten tijdens de zwangerschap.

    Indien je geen specifieke intolerantie hebt hebben we met het zwangerschapsicoon aangeduid welke gerechten geschikt zijn voor consumptie tijdens de zwangerschap.

    Heb je specifieke vragen omtrent onze producten of ingrediënten aarzel zeker niet ons te contacteren via info@fuelfood.be we zullen je graag meer informatie geven.

  • Ik heb voedingsallergieën, mag ik Fuel Food eten?

    De allergenen worden steeds per gerecht weergegeven. Deze vind je op de gerechtenpagina onder elk individueel gerecht.
  • Hoe lang kan ik mijn maaltijden bewaren?

    Dankzij onze verpakkingen kunnen we de versheid van onze maaltijden van minimum 5 dagen voor de visgerechten garanderen en 7 - 10 dagen voor de vlees- en vegi-gerechten. Op voorwaarde dat deze gekoeld bewaard worden.

    Indien je ze wil invriezen geven we een houdbaarheid van 2-3 maanden.

  • Kan ik een factuur krijgen?

    Het is mogelijk een factuur van jouw Fuel Food bestelling te downloaden. Dit doe je door je in te loggen bij je persoonlijk account en bij 'gegevens' je bedrijfsgegevens in te vullen. Daarna kun je bij 'leveringen' naast elke bestelling klikken op 'factuur maken'. Daarna kan je alle facturen downloaden.
  • Hoe kan ik betalen? Is dit veilig?

    Je kunt een betalen met Bancontact, VISA of MasterCard. Om de meest veilige manier van online betalen te garanderen, laten we deze betaling over aan een gespecialiseerd bedrijf dat werkt onder de strenge Belgische bankreglementering. Data gerelateerd aan jouw betaling gaat nooit via onze servers.
  • Kan ik zelf zien wat ik heb besteld?

    Zeker, als je inlogt op je Fuel Food-account vind je deze informatie onder ‘Vorige bestellingen’.
  • Worden er leveringskosten aangerekend?

    Leveringen aan huis boven €75 zijn gratis. Om deze service aan te kunnen bieden voor kleinere leveringen, zijn we genoodzaakt om een deel van de leveringskost aan te rekenen. Koop je voor minder dan €75 vragen we een leveringsbijdrage van €5; onder €50 een bijdrage van €12.
  • Wanneer leveren jullie? 

    We leveren je Fuel Food bestelling op woensdag en vrijdag op jouw gekozen adres, overal in Vlaanderen en Brussel. Binnenkort zal ook Wallonië mogelijk worden.

    Bestellen voor woensdag kan t.e.m. maandagmiddag 15u; en voor vrijdag t.e.m. woensdagmiddag 15u.

    Bij levering aan je persoonlijk adres kies je een tijdsvenster, wat afhankelijk is van je postcode. Je krijgt op voorhand een bericht van de koerier met het richtuur van aankomst. 

  • Wat als ik niet thuis ben? 

    Als je niet thuis bent, kijken we of je een opmerking voor de bezorging hebt achtergelaten. Dit kan wanneer je de bestelling van je Fuel Food plaatst in het veld ' Speciale instructies voor koerier'. Bijvoorbeeld: 'Lever bij de buren op huisnummer 2' of 'Plaats in de carport’. We doen er alles aan om je pakket in veilige handen achter te laten. Als we geen oplossing vinden, zullen we je telefonisch bereiken om een nieuwe afspraak in te plannen.
  • Wanneer worden mijn maaltijden gemaakt?

    Onze keuken werkt elke dinsdag en donderdag met dagverse producten om bij jou te kunnen leveren op woensdag en vrijdag.
  • Hoe wordt mijn Fuel Food bestelling vervoerd?

    Onze maaltijden worden steeds in gekoelde, isothermische boxen getransporteerd om de versheid en kwaliteit te garanderen.
  • Zijn de maaltijden reeds klaargemaakt of moet ik zelf koken?

    Al onze gerechten zijn reeds, voor jouw gemak, bereid.
    Enkel in de microgolfoven (2 min., 900 W) of in een pot met warm water (+-10 min.) opwarmen en je kan smullen.
  • Waar leveren jullie?

    We leveren op alle adressen in België en Nederland. Met uitzondering van de Nederlandse Waddeneilanden.

    Ligt jouw adres buiten deze zone? Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf zo op de hoogte van onze nieuwe levergebieden.

  • Vergissing bij je bestelling?

    Dat kan niet de bedoeling zijn, bij Fuel Food staat kwaliteit centraal en streven we naar de beste service voor onze klanten. Contacteer ons telefonisch (+32 485 164 639) voor dringende zaken of stuur gerust een mailtje naar info@fuelfood.be en we helpen je graag verder.